Виховна робота

Методична діяльність у виховній роботі

 

                  Узагальнення і розповсюдження особистого досвіду виховної роботи

Опис власного досвіду виховної роботи 

   Свій перший досвід роботи куратора отримала у 1998 році, коли стала куратором групи А – 11, що навчалися на відділенні «Агрономія» і випустила її у 2002 році, у 2002 році набрала групу А – 11 і випустила у 2006 році, у 2006 довірили мені групу М – 42 відділення «Механізація», яку випустила в 2007 році. В вересні 2007 року набрала групу М – 12 відділення «Механізація» і випустила її у 2011 року. В 2011 році у вересні набрала групу М – 12 відділення «Механізація» з якою зараз тісно співпрацюємо на третьому курсі – це група М – 32. На сьогоднішній день стоїть питання формування життєвої і професійної компетентності особистості в ланцюзі цих імперативів виступає як ключовий системо утворювальний принцип, який інтегрує інші принципи і вимоги. 

 

Робота з батьками

    Основним і дуже важливим етапом виховної роботи є  співпраця куратора з батьками. У своїй виховні роботі я використовую такі форми роботи з батьками

Індивідуальні: відвідування сім'ї; запрошення до технікуму; індивідуальна педагогічна допомога; листування з батьками; дні відкритих дверей.

Групові: зібрання батьківського активу; групові бесіди; групові консультації; батьківські консиліуми.

Колективні:  загальнотехнікумівські збори; класні батьківські збори; конференції з обміну досвідом;  педагогічний всеобуч  "Батьківська академія"

Традиційні методи і прийоми роботи з батьками: спостереження; бесіди; анкетування; студентські твори-роздуми.

Тематика проведення батьківських зборів. Анкетування для батьків 

 

Робота в методичному об`єднанні кураторів

 

 Виступи з доповідями на засіданні методичного об'єднання кураторів за наступними темами:

- Духовність у структурі життєвої компетентності (2010 р.)

- Модель компетентності випускника (2010 р.)

- Професійна компетентність та життєвий успіх особистості (2011 р.)

                                                                                                 

Робота з формування колективу навчальної групи

 

    Сучасні технології, підходи і специфіка формування студентського колективу ставить суттєві вимоги до процесу створення системи виховної роботи групи. У звичайному житті в людини, яка не розуміє себе, не знає сильних та слабких сторін характеру, а тим більше, не вміє спілкуватися з іншими людьми в колективі, можуть виникнути серйозні проблеми. Отже, на першому місці перебуває проблема адаптації та формування студентського колективу. Для її розв'язання мною була запроваджена низка занять із використанням інтерактивних технологій, які дають можливість студентам познайомитись один з одним і що дуже важливо, формують уміння у кожного з них працювати в групі

 

Проведення відкритих виховних заходів.

    У центрі уваги особистісно-зорієнтованого виховання стоїть студент, його творчі сили. Тому напрями виховання, які визначають мету, стратегію, зміст, шляхи та засоби виховання, є досить різноманітними.

         В своїй роботі я користуюся такими напрямами виховання:

         1. Національно-патріотичне                             

         2. Громадянсько правове                       

         3. Моральне                                             

         4. Естетичне

         5. Екологічне

         6. Трудове 

         7. Фізичне    

    Сучасне виховання має відігравати випереджальну роль в демократичному процесі, ставати засобом відродження національної культури, припинення морально-духовної деградації, стимулом пробудження таких якостей, як совість, патріотизм, людяність, почуття власної гідності, творча ініціатива, підприємливість тощо; гарантом громадянського миру і злагоди в суспільстві. З огляду на це я будую свою виховну діяльність так, щоб сприяти ставленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації та гуманізації відносин між нею та довкіллям.