Електронні посібники

Дисципліна «Економіка підприємства» складається з таких основних тем:

    1. Вступ. Підприємство як об’єкт господарювання.

    2. Земельні ресурси та їх використання.

    3. Трудові ресурси, продуктивність праці та її оплата.

    4. Матеріально – технічна база аграрних підприємств.

    5. Основні засоби ( необоротні активи ) та інвестиції аграрних підприємств.

    6. Оборотні засоби ( оборотні активи ) підприємств.

    7. Інфраструктура сільськогосподарського виробництва ( агропромислового комплексу ).

    8. Витрати виробництва і собівартість продукції.

    9. Ціноутворення на продукцію.

    10. Економічні результати та ефективність діяльності підприємств.

    11. Інтенсифікація виробництва та науково – технічний прогрес.

    12. Розширене відтворення і нагромадження в аграрних підприємствах.

    13. Спеціалізація, концентрація та інтеграційні процеси в сільськогосподарському виробництві.

    14. Економіка основних галузей сільського господарства.

Дисципліна  "Маркетинг" складається з таких основних тем:

    1. Маркетинг: механізм створення цінностей і зв'язків зі споживачем.

    2. Маркетингове середовище.

    3. Поведінка споживача.

    4. Вихід на міжнародні ринки.

    5. Маркетингові дослідження.

    6. Сегментація.

    7. Розроблення нових продуктів і послуг.

    8. Управління продуктами і послугами.

    9. Ціноутворення.

    10. Управління каналами збуту. Маркетингова логістика.

    11. Торгівля.

    12. Інтегровані маркетингові комунікації. Реклама, стимулювання збуту та зв'язки з громадськістю. 

    13. Персональний продаж та управління персональним продажем.

    14. Стратегічний маркетинг. Взіємозв'язок маркетингової та корпоративної стратегії.