Електронні посібники
Дисципліна «Економіка підприємства» складається з таких основних тем:
1. Вступ. Підприємство як об’єкт господарювання.
2. Земельні ресурси та їх використання.
3. Трудові ресурси, продуктивність праці та її оплата.
4. Матеріально – технічна база аграрних підприємств.
5. Основні засоби ( необоротні активи ) та інвестиції аграрних підприємств.
6. Оборотні засоби ( оборотні активи ) підприємств.
7. Інфраструктура сільськогосподарського виробництва ( агропромислового комплексу ).
8. Витрати виробництва і собівартість продукції.
9. Ціноутворення на продукцію.
10. Економічні результати та ефективність діяльності підприємств.
11. Інтенсифікація виробництва та науково – технічний прогрес.
12. Розширене відтворення і нагромадження в аграрних підприємствах.
13. Спеціалізація, концентрація та інтеграційні процеси в сільськогосподарському виробництві.
14. Економіка основних галузей сільського господарства.
Дисципліна "Маркетинг" складається з таких основних тем:
1. Маркетинг: механізм створення цінностей і зв'язків зі споживачем.
2. Маркетингове середовище.
3. Поведінка споживача.
4. Вихід на міжнародні ринки.
5. Маркетингові дослідження.
6. Сегментація.
7. Розроблення нових продуктів і послуг.
8. Управління продуктами і послугами.
9. Ціноутворення.
10. Управління каналами збуту. Маркетингова логістика.
11. Торгівля.
12. Інтегровані маркетингові комунікації. Реклама, стимулювання збуту та зв'язки з громадськістю.
13. Персональний продаж та управління персональним продажем.
14. Стратегічний маркетинг. Взіємозв'язок маркетингової та корпоративної стратегії.